Callboard

Inkomende telefoontjes bij uw helpdesk of support afdeling zijn slecht te plannen, maar vanaf nu wel beter te regisseren. Met het Callboard van Micros Internetdiensten heeft u overzicht over beschikbare en vooral (tijdelijk) niet beschikbare medewerkers, voorkomt u oplopende wachttijden en produceert u accurate prestatierapporten.

Neem contact op

Regisseer uw helpdesk nog eenvoudiger

Wist u al dat een eenvoudige App de regie over uw helpdesk nog eenvoudiger kan maken? Omdat het product Callboard werkt via uw huidige of nieuwe VoIP-telefonie centrale melden medewerkers zich eenvoudig via een App aan. In de Cloud worden alle inkomende gesprekken geregistreerd en doorverbonden met aangemelde medewerkers. Zijn uw medewerkers even niet beschikbaar tijdens bijvoorbeeld de lunch of toilet bezoek, dan is dat voor alle andere medewerkers direct inzichtelijk. Dreigt er een wachttijd te ontstaan, dan schakelt u eenvoudig wachtende klanten door naar de zogeheten tweedelijns.

Flexibiliteit

Wilt u Callboard net op een iets andere wijze inzetten voor uw helpdesk of misschien zelfs gebruiken voor bijvoorbeeld een verwelkoming-, aanwezigheid en/ of informatiescherm bij de entree van uw gebouw? Direct zien op welke flexplek uw collega’s zijn gaan werken vandaag? De app is zo flexibel opgebouwd dat er gemakkelijk aanpassingen ingebouwd kunnen worden die voor uw organisatie direct dat extra beetje luxe opleveren. In combinatie met VoIP telefonie zijn de mogelijkheden eindeloos en wij denken uiteraard graag mee in uw gewenste oplossing.

Al meer dan 35 jaar uw partner in ICT