Hoe werkt Micros ten tijde van de Corona crisis?

Het is uiteraard niets nieuws dat ook bij Micros Internetdiensten de werkwijze aangepast wordt aan de up to date adviezen van de overheid ten tijde van de Corona crisis.

Neem contact op

Wat merkt u daarvan als klant?
– Micros zal, nog meer dan anders, op afstand werken
– Klantbezoeken worden ingepland als beheer op afstand lastig blijkt
– Problemen binnen uw ICT omgeving worden zoveel mogelijk via ons ‘remote beheer’ systeem opgepakt
– Vergadering en afspraken worden zoveel mogelijk via het Microsoft Teams platform ingepland
– Demo’s proberen we ook via beeldbellen zo goed mogelijk bij u over te brengen
– De meeste Micros medewerkers en Service engineers werken vanuit huis

Bij calamiteiten in uw organisatie zullen wij uiteraard direct naar de best mogelijke en snelste oplossing zoeken.
We komen naar u toe wanneer het lastiger is om op afstand een oplossing te vinden en hanteren daarbij alle RIVM adviezen. Voor alle andere gevallen zullen wij het ‘op afstand werken’ volledig benutten.

Mocht u in deze periode  naar meer mogelijkheden zoeken om veiligheid voor uw medewerkers te garanderen maar wel de mogelijkheid te creëren om door te kunnen werken, dan kunnen wij altijd meedenken wat wij extra bij u kunnen installeren om uw organisatie flexibel en draaiende te houden.

Al meer dan 35 jaar uw partner in ICT